chrissostina

2 b or not 2 b

Kategori: Allmänt

Ibland orkar jag bara inte med all galla folk spyr ut på varann och till vilken nytta? För nån vecka sen fick jag en skopa skit när jag ringde och beställde grillat och inte förstod att personen som tog upp beställningen även tog upp en beställning "live" vid sidan av min...Denne sa hej då och samma gjorde jag och la på, för jag trodde ju det var mig denne syftade på...Inte många minuter efteråt åkte jag på en helt enligt mig ogrundbar utskällning...Jag skulle minsann inte tro att jag var den enda människan här på jorden och bara slänga på luren...HALLÅÅÅÅ sa du nånsin att du hade andra kunder som du tog upp beställningen av?? Svar: NEJ!
Jag blev ärligt talat väldigt ledsen...Sen allt annat den sa si och den sa så och den sa att den sa... :( SKIT I VAD DEN SA!! eller INTE SA! Fattar inte varför folk inte lever sams mer...Den lilla tid vi ändå ska nöta på varann här i livet är rätt så kort så varför inte göra den lite kul? Naa ska iaf vara ensam så mkt som möjligt även om det många gånger är alltför tungt men jag har ju min lilla familj. Eller har jag? Är nog mest helt allena iaf...Åh så jag saknar min mams o moster som hade svaret på allt eller så löstes iaf världsproblemen när dom var i närheten... Jag vill inte och orkar inte mer... :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: