chrissostina

Trött..

Kategori: Allmänt

Tänk den tiden då man kände sig pigg och kry som en superhjälte...
DEN tiden är för alltid förbi...I 6 veckor har jag snart varit ensam med allt vad det innebär i arbete och hem...
Känner mig otroligt trött och sliten...Har jobbar varendaste dag under veckorna sen semestern och känner att nu måste jag få en brejk i form av antingen ledighet eller nån utbildningsdag/info dag men det går inte att ordna på grund av vikarie brist...
Vart brakar detta samhälle egentligen??
Lyssnade på socialdemokratiska ledaren när han attackerade den moderata ledaren tillika vår stadsminister...
Hur gamla och sjuka ska fara illa, vara fattigare än fattiga bara för att sänka skatterna för att de som har det bra bara ska få det ännu bättre...
Önskar att alla skulle få ha det lika bra, att få ha kvar mer än hälften av länen efter att ha betalt sina räkningar skulle vara ett drömscenario...
Folk ser på lyxfällan och förstår inte hur folk kan ha det så illa med sin ekonomi...Ser inte på den för jag vet hur det känns när bankkontot visar ensiffrigt...
Trött blir jag av att försöka hålla ihop vår ekonomi, vårt hushåll, vårt förhållande som inte finns...
Är billigare att ta sig en prostituerad istället för en fru, vilken lycka att jag inte är nåns fru...
Är jag då en prostituerad???
Fattar inte varför jag inte har bättre ekonomi då eftersom jag inte ens missbrukar något som kan sluka mina slantar...
Fullmåne igen...Oroliga nätter, sjuka drömmar, sjuka tankar, orkeslös...Vilket piller ska jag ta emot det??
Vitamin A B C D eller???
Ginsang eller vad det nu hette som man studsar på som en duracellkanin ???
Skulle säkert hjälpa med lite ömhet och vila :) Inga piller för m ig tack!!!
Tack o Hej Leverpastej ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: