chrissostina

1a juledagen 2012

Kategori: Allmänt

Vaknade bryskt av att nån slamrade med kastrullerna att jag sskulle bli bjuden på frukost skulle vara alldeles för mycket begärt men, studsade upp för att se vad som pågick...
Joo då en kock hittade jag i högsta fart iframför spisen men en kock av ett annorlunda slag...
HUNDEN Calmmo (tjalle, charliechaplin mm)
Jöööösen så arg jag blev!!!
 
Kölden håller fortfarande i sig o lika är det ska ändå inte sticka ut näsan utanför dörren idag, så de så :)
 
Mat har vi så det räcker o blir över för min "käre" morbror med familj hade ingen lust att besöka oss i år...
Men oooo så gott det är med varm glögg, tror jag levt på det hela december faktiskt :)
Alkoholfritt dock :) Provade en med en gnutta alko i men faktum är att det var inte gott...
 
Aladdinasken jag fått har jag ätit upp allt gott som jag tycker om och resten hamnade i godisskålen :)
 
Saknar min mamma och moster ;.(
Har som ingen att prata med att lätta mitt hjärta åt...
 
Saknar en varm julekram...Usch detta liv...
Tack o lov har jag pojken som håller mig uppe...
 
Funderar på att ta en tur till kusten, gå till frissan och bara vara...
Ta bussen till Kiruna o tåget därifrån men ja just ja det går inga tåg pga kylan :S
 
Naa en bok, lite glögg och choklad :) = LIVET eller??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: