chrissostina

VA!!!

Kategori: Allmänt

Om våra skattepengar nu betalar Juholts hyra varför tjafsades det då så mycket om stackars Monas ynka Toblerone???
Vilka bra förebilder våra ledare i vårt land är eller???
Inget moral what so ever...
"Mycket vill ha mer o f-n vill ha fler" stämmer absolut...
Menar att de rika ska ha allt gratis o vi arbetarna på golvet får betala dyrt för ALLT vi vill ha...
Att inte ens betala själv för sin hyra...Nää nu har det nog gått snäppet FÖR långt...

Just nu sitter jag faktiskt på min arbetsplats, under arbetstid och kluddrar några rader...
Slutar om nån minut och tar ut en sällsynt rast...
Hoppas ingen får för sig att anmäla mig nu så jag mister mitt jobb...
Min lön är den enda inkomsten i familjen och det är hårt att leva ska jag be att få tala om...

Naa IMORGON ÄR EN ANNAN DAG :)

Tack o Hej Leverpastej!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: