chrissostina

Att inte...

Kategori: Allmänt

...helgerna åtminstone kunde vara lika långa som veckorna även om dom åxå försvinner i ljusets hastighet...
Varför ska man alltid fundera ut massor av jobb åt sig själv till helgerna?
Jo för man eller JAG har inte ork, vilja eller lust till att göta ett smack när jag kommer hem från jobbet...
Göromålen där suger orken utav mig...
Men jag trivs i alla fall :)
Torsdag ska jag göra en tripp till "stan" hur länge som helst sen sist, kommer inte ens ihåg när jag for in...
Nu måste jag snart göra en resa till, voffsingen ska det tas blodprov på...Ytterligare en tusenlapp eller så...
Nu ska jag bara försöka hitta en jacka till mitt allt...Vintern kommer om vi så vill det eller ej.
Hoppas på en mild vinter, inte för många köld dagar tack,,,
Huff huff kommer mig inte i säng fastän jag borde, måndag innebär en massa jobb...Knappt kag hinner med ett besök på hemlig huset emellan varven...
SNAAAAART är klänningen klar :) "bara" ärmarna kvar sen börjar de roliga stickningarna, vantar 3 par, yllebyxor x antal par och ett par sockar till min kusin Siwwan :) Dom som jag började på har jag sprättat upp, hillade inte dom riktigt själv :)
VAD SKA JAG KÖPA I JULKLAPP ÅT MIN SON???
Tacksam för förslag :) Ja och sen fyller han ju TIO år åxå, borde inskaffa något speciellt för den händelsen...
Åh så jag önskar min moster skulle orka komma, saknar henne så...
Uppgradering om den senaste veckans händelser...
1. Förlovat mig med min bästa vän, oooootroligt vacker, dyr och TUNG ring...
2. Kajkat Norge runt för att slutligen hamna hos mormor o mams...
3. Vaknat upp med en främmande naken karl i I MIN SÄNG!!! Tur att mina nattisar var som gjorda av pansarplåt :)
Naa nu får det räcka för ikväll... Natti natti OCH
Tack o Hej Leverpastej :)

Kommentarer

  • Serita säger:

    Nr.3 lät ju intressant :)

    2011-10-21 | 03:59:45

Kommentera inlägget här: