chrissostina

Midsommarafton yeah yeah

Kategori: Allmänt

Oki Serita min vän, var beredd här kommer den :)
Midsommarafton 2012
Vaknade tidigt som altid, fick ett trevligt telefonsamtal från en som bryr sig om mig...
Fick ett till samtal av två som brydde sig om mig...
Fick två samtal av en som brydde sig om mig eller låtsades iallafall :)
Bakade bullar :)
Fick besök som målade hår :) OCH bjöd in mig på grillat :)
Fick ett till väldigt sällsynt besök , KUL :)
Åkte för att vara bland folk och äta det goda värdinnan bjöd på :)
Kom hem!
Bestämde mig för att sticka på yllebyxorna så dom blir klara :) Vi har ju faktiskt vänt mot mörkret och kylan igen :)
Fick ett samtal som bjöd in mig på kaffe och att träffa det nya kusin"barnet" .
Stickade 7varv förrän jag stack iväg...
Mysade med minstaste kusin"barnet" jag nånsin träffat :)
Hen sov i min famn :) Sååå liten att den kunde sova i mina händer :)
Fick Seritas bakterier från kusin"barnets" puss med tungan i min mun :S
Hiiiiiuuuuuuu
Kaffe, cider och roligt toksnack :) med härliga människor :)
Hmmm få se nu jo sen HEM för att fortsätta med yllisarna, kolla in feijan OCH BLOGGA för Serita :)
Ska nog inte göra det för ofta för så får även jag lite meddelanden :)
Jo förresten har ju faktiskt ringt tre gånger till dom som jag bryr mig om och försökt få hem dom :( totalt misslyckat dessvärre :(
Vad mer då?? Joo sms och word feud :)
Nu är midsommarafton slut såååå hopp i säng för en ny dag om nån timme :)
Puss och Kram älskar dig Åxå :) <3

Kommentarer

  • Serita säger:

    Muckepra!

    2012-06-24 | 00:28:29

Kommentera inlägget här: